czwartek, 13 lipca 2017

O czym to jest?

Kojarzycie nastrojową piosenkę zespołu Wawele pt. "Biały latawiec" ze słowami Ewy Lipskiej oraz muzyką Jana Wojdaka i Andrzeja Zygierewicza? Zawsze mnie zastanawiało, o czym to jest... 


Kiedyś włączyłam tę piosenkę koledze, poprosiłam, aby uważnie wysłuchał i powiedział mi, o czym ona jest. 
- To piosenka o wielkiej, wspaniałej miłości - usłyszałam po chwili. 
Nie przekonał mnie. Po kilku dniach poprosiłam o to samo koleżankę.  
- To jest o nieszczęśliwej miłości - dotarło do moich zaskoczonych uszu. 
No cóż... Do trzech razy sztuka. Przekonałam jeszcze jedną koleżankę, aby uważnie wysłuchała "Białego latawca". 
- Ania, jak to nie o narkomanach, to już nie wiem, o czym to jest - powiedziała zrezygnowana.  
Ilu słuchaczy, tyle interpretacji. W tym tkwi siła i piękno poezji :) A ja nadal nie wiem, o czym to jest... 

2 komentarze:

  1. o niespełnionej miłości...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pożegnanie kochanków o świcie, po wspólnie spędzonej nocy...

    OdpowiedzUsuń