piątek, 15 lipca 2016

Promocja

W pewnym sklepie-sieciówce zauważyłam kiedyś cudną sukienkę. Granatową w czerwone maki... Urocza :) Od razu chciałam ją sobie kupić. Podeszłam do niej, wzięłam w rękę metkę, spojrzałam na cenę... I chęć od razu mi minęła. 150 zł. Nie to, że cena jakaś wysoka. Tylko po prostu sukienka nie była warta takich pieniędzy. Stwierdziłam, że nie dam tyle za kawałek materiału. Wyszłam. Od czasu do czasu zachodziłam do tego sklepu, patrzyłam na tę sukienkę, marzyłam... Aż pewnego dnia... 
W Wielki Czwartek robiłam świąteczne zakupy w jakimś hipermarkecie. Reklamówki z mąką, cukrem, margarynami i innymi "łakociami" zaniosłam w końcu do samochodu. Dumna z tego, iż nabyłam wszystko, co było spisane na kartce, poszłam kupić sobie kawę na wynos. Po drodze zaszłam jeszcze do owej sieciówki. I jakże wielkie było moje szczęście, kiedy ową upatrzoną sukienkę zobaczyłam na wieszaku z napisem PRZECENA. Na metce cena 70 zł. Wzięłam. Zmierzyłam. Leżała jak ulał. Możliwa była więc tylko jedna decyzja: biorę. Przy kasie miła pani wzięła sukienkę, zeskanowała cenę i powiedziała: 
- Ma pani szczęście, bo na rzeczy przecenione mamy dzisiaj do 30% rabatu. 
Ale się uśmiechnęłam... :) W sumie za sukienkę zapłaciłam 50 zł :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz